tisdag 1 april 2014

Praktisk skrivarverkstad nu i Kulturterminen


Ja nu finns min skrivarverkstad Klipp till orden även med i Kulturterminen! Sedan tidigare finns den också i Kulturkatalogen Väst. Alltså två olika möjligheter för arrangörer att söka arrangörsstöd för ett besök med mig.

I Klipp till orden väljer vi bokstäver och letar efter ord i skyltar som jag har fotat, varje deltagare får klippa till sin egen text. Gissa om det blir texter som överraskar! Det är så härligt att se barn som är stolta och nöjda över vad de åstadkommit. Kanske har jag världens bästa jobb?

I Kulturterminen har jag även med Bokmalar och en kompetensutveckling för pedagoger - Skapa för lek. I Kulturkatalogen finns också Bygg din egen värld, Bokmalar och Gör din egen bilderbok.

Jag utvecklar hela tiden mina skapande verkstäder och skräddarsyr för särskilda behov och olika verksamheter. Kanske träffas vi snart?

Jag nås på:
mail:  ingela(snabel-a)pysslatillsammans.se
mobil: 0730-57 36 89
eller via Författarförmedlingen.


Inga kommentarer: